aparat w kieszeni

12/12/2007

Miałem mini wystawę

Filed under: polaroid, SX-70 — Piotr Adamski @ 15:24
Tags: , , ,

Nigdy nie odczuwałem potrzeby pokazywania swoich prac komukolwiek, przeważnie jak już coś wieszałem to akurat bo wypadało, bo była poplenerowa itp…

Niecały miesiąc temu Natalia (siostra mojej kobiety), która jest aktorką (www.nataliakostrzewa.com) postanowiła ponownie wystawić swój monodram “Więcej Światła”. Nie pytając mnie o zdanie napisała, że spektakl połączony będzie z wystawą moich zdjęć… Zostałem wrobiony.

Na biegu trzeba było robić odbitki, szukać ram i wycinać karton…

Cała akcja miała miejsce w Smock Alley Theatre Studio w Dublinie, trwała od 30 listopada do 2 grudnia.

W dniu wernisażu było wino i poczęstunek wegetariański przygotowany przez moją Miśkę.

mialem_wystawe.jpg

mialem_wystawe2.jpg


mialem_wystawe3.jpg

3 Comments »

  1. GRATULACJE PIOTR !!

    Tak trzymać, k3 nasz przyjaciel, zwykły człowiek z miasta stawia pierwsze kroki, w świat artystów. Trzymam kciuki, tylko jedna propozycja/sugestia – pokaż i nam te zdjęcia, zamieść choć kilka z wyselekcjonowanych na wystawe zdjęc tutaj.

    Comment by Sadkovzzzky — 16/12/2007 @ 13:30

  2. piotrus jak pojdziesz na sama gore strony to zobaczysz “moje kielce”.

    pozdrawiam.

    Comment by ka3 — 16/12/2007 @ 13:42

  3. aaaaaaa już mam, głupio mi 😦

    Comment by Sadkovzzzky — 16/12/2007 @ 15:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

